Kraj

Firma Medisense wspólnie z wydawnictwem Direct Publishing wyda magazyn dla diabetyków

Firma Medisense wspólnie z wydawnictwem Direct Publishing będzie wydawać magazyn dla diabetyków. 1 października do 30 tys. osób z bazy...

Firma Medisense wspólnie z wydawnictwem Direct Publishing będzie wydawać magazyn dla diabetyków. 1 października do 30 tys. osób z bazy danych firmy Medisense trafi pierwszy numer bezpłatnego kwartalnika “MediSense”, którego wydawcą będzie Direct Publishing Sp. z o.o. (wcześniej wydawca nazywał się Go Publishing). Medisense jest właścicielem tytułu. Grupą docelową magazynu są osoby w wieku 35-60 lat chorujące na cukrzycę (Medisense jest producentem m.in. glukometrów z wyższej półki cenowej). Jego dystrybucja odbywa się z pominięciem punktów sprzedaży, jedynie w drodze wysyłkowej, według bazy danych Medisense. Redaktorem naczelnym została Dorota Chrobak (wcześniej w “Cafe”, również wydawanym przez Direct Publishing). Jak powiedział Michał Sztand, general manager Direct Publishing, nawiązano już kontakt z wieloma reklamodawcami z różnych branż, m.in. Solpharmem, PN Nord (Bio-Chrom), Dolisos (Dolivaxi), SVR (Clairial), The North Face. Sztand podkreśla, że z wieloma z nich kontrakt został podpisany na wiele miesięcy.

Pismo, według deklaracji Sztanda, nie będzie traktować o chorobie, ale o stylu życia. “To pierwsze pismo lifestyle’owe dla cukrzyków – mowi Sztand. – Będą w nim występować znane osoby zmagające się z tą chorobą, w pierwszym numerze o swojej kondycji opowie Marta Wiśniewska”. Z pismem związane będą różnego rodzaju dodatkowe projekty, np. na zasadzie barterowej (za bezpłatną reklamę w magazynie) powstaną w wybranych restauracjach dania opracowane we współudziale z lekarzami diabetologami, a oznaczone w zwykłej karcie dań symbolem cukrzyków – pszczółką. “Magazyn jest czymś w rodzaju wyjściowej platformy komunikacyjnej – mówi Sztand – w planach są jeszcze inne programy”. Ponieważ diabetycy mogą jeść tylko określone produkty, z pieczywa np. głównie produkty Wasy, prowadzone są rozmowy z tym producentem zmierzające do bardziej ścisłej współpracy. “W Polsce jest ponad 1 mln osób chorych na cukrzycę – mówi Sztand. – Nie ma dla nich specjalnej oferty magazynowej, a mają oni szczególne wymagania. Jest pismo “Diabetyk”, ale ono ma całkowicie inny, typowo medyczny charakter”. (AMS)