Kraj

ZT Kruszwica z innowacyjnym produktem wspartym kampanią

Firma wprowadza na rynek margarynę z kwasem DHA.

ZT Kruszwica z innowacyjnym produktem wspartym kampanią
ZT Kruszwica wprowadza na rynek pierwszą w Polsce margarynę z kwasem DHA. Jej celem jest uzupełnienie w diecie Polaków niedoborów kwasu DHA, który ma wpływ na odpowiednie funkcjonowanie mózgu i wzroku.
Kwas należy do grupy kwasów tłuszczowych omega-3. Jest kluczowym składnikiem budulcowym mózgu i siatkówki oka, wspomaga proces myślenia i zapamiętywania oraz wspiera utrzymanie wzroku w dobrej formie. Ludzki organizm nie jest w stanie samodzielnie wytworzyć ilości DHA niezbędnej do utrzymania prawidłowego funkcjonowania mózgu i wzroku. Producent zapewnia, że margaryna zawiera olej z mikroalg morskich, który jest pierwotnym i nieskazitelnym źródłem kwasu DHA.
Margaryna pojawiła się na sklepowych półkach w czerwcu br. Optima DHA jest dostępna w sprzedaży w opakowaniu o pojemności 400 g, w kanałach modern i traditional trade – pakowana w zbiorcze kartony po 8 sztuk. Sugerowana cena detaliczna wynosi 6,99 zł. Wprowadzeniu produktu na rynek będzie towarzyszyła kampania w telewizji, prasie i internecie. Kampania będzie także wspierana materiałami POS w punktach sprzedaży.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising. Spot telewizyjny zrealizował dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe. Zakupem mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Starcom.