Piwo Specjal (Grupa Żywiec) rozszerza rodzinę i wprowadza na rynek Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem. Niefiltrowany wariant będzie warzony, podobnie jak Specjal Jasny Pełny i Specjal Mocny, w elbląskim browarze, którego historia sięga 1872 r.
Już od początku lipca 2015 r. nowy Specjal pojawi się w sklepach na północy Polski: w województwach warmińsko-mazurskim, pomorskim oraz w kujawsko-pomorskim. Piwo zawiera 5 proc. alkoholu i będzie dostępne w butelkach zwrotnych o pojemności 500 ml.
Wprowadzeniu towarzyszyć będzie kampania ATL i BTL, działania PR oraz zakrojone na szeroką skalę działania sponsoringowe. Marka będzie obecna na największych letnich eventach w regionie. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Just, planowanie i zakup mediów – SMG MediaVest, PR – agencja Roots PR, eventy marki – Top-Art.