Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung von Matt zyskała nowego klienta – Credit Agricole. Agencja rozpoczęła działania w ramach kolejnej edycji programu Credit Agricole “Świeża krew do pierwszej pracy”, który pomoże absolwentom i ambitnym studentom odnaleźć się na rynku pracy.
Założeniem projektu jest przygotowanie młodych ludzi wchodzących na rynek pracy do jak najlepszego zaprezentowania się przyszłemu pracodawcy. W ramach programu będzie można dowiedzieć się, jak profesjonalnie przygotować się i zrobić pozytywne wrażenie na pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej.
Działania zaplanowane przez 180heartbeats obejmują zarówno prowadzenie kampanii online, jak i wydarzenia organizowane na uczelniach. Kluczowym elementem projektu jest strona internetowa Dopierwszejpracy.pl, na której zamieszczone zostały materiały wideo pokazujące najczęstsze wpadki popełniane podczas rozmów. Na stronie programu można umówić się też z prawdziwym rekruterem, który przeprowadzi symulację rozmowy kwalifikacyjnej oraz podpowie, jak uwydatnić swoje zalety i jakich kwestii lepiej nie poruszać.
Kampania wykorzystuje także kanały socialmediowe.