Kraj

Samsung dopasuje monitor do odbiorcy

Monitory z funkcją Audience Measurement oprócz wyświetlania treści promocyjnych zmierzą ruch przed ekranem.

Firma Samsung wprowadza na polski rynek ekrany Smart z technologią Audience Measurement, dzięki której monitory oprócz funkcji wyświetlania treści promocyjnych potrafią mierzyć ruch przed ekranem. Umożliwiają to zainstalowane kamery, które monitorują ile i jakie konkretnie osoby są zainteresowane wyświetlanymi na monitorze treściami, a także dopasowują te treści do określonego odbiorcy w czasie rzeczywistym. Samsung Audience Measurement to technologia, którą można instalować na ekranach LFD marki Samsung. Opiera się ona na wbudowanych systemach wewnętrznego monitoringu, które mierzą ruch przed monitorem. Dzięki zainstalowanej kamerze można sprawdzić ile i jakie osoby są zainteresowane wyświetlanymi na ekranie treściami. W efekcie, jak zapewnia producent, pozwala to dokładniej dopasować je do klientów, dostosowując przekaz do takich parametrów jak np. płeć.