Kraj

DNA, polski oddział SMG, centralą dla rynków Europy

Oznacza to, że sieć SMG będzie korzystać z doświadczeń i rozwiązań polskiego zespołu.

DNA, dywizja działająca w ramach polskiego oddziału agencji Starcom MediaVest Group (SMG), staje się centrum kompetencyjnym w obszarach analityki i technologii dla wszystkich europejskich rynków sieci SMG.
Sieć SMG w Europie będzie korzystać z doświadczenia polskiego oddziału DNA w zakresie modelowania atrybucyjnego oraz technologii służących do gromadzenia danych, zarządzania nimi i wykorzystywania danych w działaniach marketingowych klientów. Polskie DNA będzie również wspierać pozostałe rynki w realizacji projektów analitycznych i technologicznych dla międzynarodowych reklamodawców.
– Kierunek, jaki obraliśmy, tworząc jesienią ubiegłego roku DNA w Polsce, był bardzo jasny. Chcieliśmy, by nasza zaawansowana analityka i technologie wspierały na co dzień biznes klientów, by nie były traktowane jako dodatek, ale integralna część wszystkich strategii, rekomendacji i projektów komunikacyjnych, które realizujemy dla naszych klientów. Dzisiaj możemy powiedzieć, że jesteśmy w dążeniu do tego celu najbardziej zaawansowanym rynkiem w całej Europie. To ogromny sukces. Nasza sieć doceniła nie tylko to, w jaki sposób analitykę wpisaliśmy w biznes klientów, ale również to, w jaki sposób zintegrowaliśmy ją z digitalem – uważa Rafał Wyszyński, data & analytics director SMG, zarządzający DNA.
Decyzja o ustanowieniu w Polsce centrum kompetencji analitycznych i technologicznych dla całej sieci SMG w Europie została ogłoszona podczas dorocznego spotkania szefów DNA z kilkunastu rynków regionu EMEA, które odbyło się w Paryżu.
DNA powstało w Polsce w ramach SMG w listopadzie 2014 r. Obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób i pracuje dla niemal wszystkich spośród ponad 150 klientów SMG.