Zagranica

Arya Stark ambasadorką kampanii "Like a Girl"

Startuje kolejna globalna odsłona kampanii marki Always.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVhB3l1gCz2E%22%7D
Marka Always wystartowała z kolejną odsłoną kampanii #Jakdziewczyna. Ambasadorką kampanii została aktorka odgrywająca rolę Aryi Stark – Maise Williams.
W nowym filmie wyreżyserowanym przez amerykańską wielokrotnie nagradzaną dokumentalistkę Lauren Greenfield dziewczęta odpowiadają na pytania o to, czy kiedykolwiek były karcone za swoje działania i czy odczuwały  presję społeczną związaną z realizacją swoich pasji i zainteresowań. Jeden z przykładów to “ratowanie ludzi” – jedna z bohaterek usłyszała, że dziewczynkom to “nie przystoi”.
Marka P&G wystartowała z serią działań m.in. adresowanych do szkół. Akcja będzie dyskutowana podczas lekcji, wspomagana programem samplingowym i działaniami informacyjnymi.
Always realizuje trzecią odsłonę kampanii ze specjalistami TED. Wraz z nimi będzie realizować filmy instruktażowe i z poradami, jak być bardziej pewnym siebie.
Kampania adresowana jest szczególnie do młodych dziewcząt – badania przeprowadzone na terenie Wielkiej Brytanii wykazały, że prawie jedna czwarta dziewcząt w okresie dojrzewania wątpi w swoje siły i możliwości, a tej wiary nie odzyskuje w dorosłym życiu.

(Campaign)