Kraj

Electrolux rusza w Polskę z kampanią #parawruch

Zaczyna się wakacyjny etap szerszej kampanii "Tajemniczy składnik".

Electrolux wyrusza tego lata w swoją pierwszą kulinarną podróż po Polsce. Specjalna kulinarna strefa i food truck #parawruch wyposażony w zaawansowane urządzenia Electrolux oferują mieszkańcom odwiedzanych miast dania przygotowywane m.in. z wykorzystaniem pary – tajemniczego składnika szefów kuchni.

Na trasie projektu #parawruch znajdzie się m.in. osiem miejscowości, w których TVN realizuje “Projekt plaża”. W specjalnie wyznaczonej strefie Electrolux pierwszy raz w długoletniej historii “Projektu plaża” została stworzona zabudowa kuchenna, gdzie na odwiedzających będą czekać smaczne atrakcje – począwszy od serwowanych dań, po warsztaty kulinarne Electrolux prowadzone przez Karinę Zuchorę, finalistkę emitowanego w TVN programu “MasterChef”. Relacje ze strefy kulinarnej Electrolux będą emitowane w programie śniadaniowym “Dzień dobry wakacje” na antenie TVN. Zagoszczą w niej m.in. profesjonalni kucharze (Paweł Wałęsa, Martin Gimenez Castro, Krystian Szidel), blogerki kulinarne (Agata Jędraszczak – Kuchnia Agaty, oraz Marta Dymek – Jadłonomia) oraz znana z kanału Kuchnia+ Agata Ziemnicka.

Projekt #parawruch jest wspierany działaniami w mediach społecznościowych obejmującymi aplikację grywalizacyjną “Tajemniczy składnik” w Facebooku, współpracę z blogerami z 12 miast, które odwiedzi food truck, oraz konkurs na Instagramie.

Za pomysł i realizację projektu i promującej go kampanii odpowiadają należące do ZenithOptimedia Group: Newcast (lokowanie produktów, działania w social mediach, aplikacja gamifikacyjna, współpraca z TVN), Zenith (koordynacja kampanii oraz planowanie i zakup mediów) oraz Performics (SEM, działania efektywnościowe i zakup mediów w modelu AOD). Producentem wykonawczym strefy Electrolux w ramach “Projektu plaża” oraz food trucka jest agencja VOC Events.