Kraj

TBWA/Warszawa realizuje kampanię społeczną "Przyjazna łapa"

TBWA/Warszawa przygotowała projekt reklamy prasowej zrealizowany na wspólne zamówienie Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Przyjaciel" oraz Fundacji "Przyjaciółka". Ogłoszenia prasowe (w...

TBWA/Warszawa przygotowała projekt reklamy prasowej zrealizowany na wspólne zamówienie Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym “Przyjaciel” oraz Fundacji “Przyjaciółka”. Ogłoszenia prasowe (w formatach cała i pół strony) będą od końca września zamieszczały magazyny: “Przyjaciółka”, “Vita” , “Mamo, to ja”, “Twoje Dziecko” oraz “Konsyliarz”. Celem akcji “Przyjazna łapa” jest zorganizowanie zajęć z udziałem psów dla dzieci z domów dziecka w całej Polsce. W ramach programu zaplanowano również serię wykładów pokazowych dla terapeutów, wykładowców oraz dyrektorów placówek opiekuńczych. Akcja potrwa do grudnia 2004 r. (AMS)