Łukasz Łazarewicz dołączył do Grupy Onet-RASP jako dyrektor zarządzający segmentem sport. Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu obejmującego produkty i marki całej Grupy, m.in. dzienniki “Przegląd Sportowy” oraz “Sport”, magazyny “Skarb Kibica” i “Tempo”, a także serwisy Przegladsportowy.pl, Eurosport.onet.pl i Sport.onet.pl.
Jednym z celów Łazarewicza będzie stworzenie nowych modeli biznesowych oraz nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych, z naciskiem na treści multimedialne. Łukasz Łazarewicz związany jest z biznesem sportowym od ponad 10 lat. Ostatnio przez ponad dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA. Odpowiadał za budowanie strategii biznesowej, generowanie przychodów, zarządzanie marką Ekstraklasa oraz za jej działania promocyjne.