Marek Staniszewski rozstaje się z Havas Worldwide – wynika z naszych informacji. Dołączył do grupy, obejmując stanowisko chief strategy officera w listopadzie 2013 r.
Przed przejściem do Havas Worldwide Staniszewski prowadził własne projekty szkoleniowe. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję chief marketing officera w Canal+ Cyfrowym i odpowiadał za cały pion marketingu. W latach 2006-2011 jako członek zarządu i chief strategy officer w Young & Rubicam zarządzał strukturą BAV Consulting oraz był współzarządzającym agencją Max Weber. Staniszewski był już także związany ze strukturami obecnego Havas Worldwide, pełniąc funkcję dyrektora strategicznego w ówczesnym Euro RSCG Warsaw w latach 2003-2006.
Poza pełnieniem funkcji CSO w Havas Worldwide Marek Staniszewski jest także wykładowcą i trenerem. Prowadził zajęcia m.in. w ICAN Institute/HBP, WSKiMS im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program branżowej Szkoły Strategii Marki przy SAR, w której naucza od momentu jej powstania.
Dalsze plany zawodowe Staniszewskiego nie są znane. Przedstawiciele grupy Havas Worldwide nie komentują naszych doniesień.