Kraj

Media Impact Polska wprowadza nowe formaty reklamy mobile

Twórcy reklam mają m.in. możliwość użycia w kreacji dźwięku wywołanego potrząśnięciem telefonu.

Dom sprzedaży Media Impact Polska wzbogaca swoją ofertę formatów rich media na mobile o trzy nowe formaty: pagebreaker, site rip oraz oraz stripes. Pierwszy z nich ma na celu adaptację tła treści wyświetlanej na urządzeniach mobilnych – w trakcie przeglądania treści użytkownik otrzymuje natywnie osadzony komunikat marketingowy dający efekt dynamicznego tła. Z kolei site rip pozwala na emisję reklamy na całym ekranie, która imituje przedarcie widoku strony mobilnej na dwie części. Aby zobaczyć komunikat w całości, użytkownik musi rozwinąć pozostałą cześć. Format stripes umożliwia natomiast ekspozycję planszowych treści poprzez wzajemne przenikanie się, tworząc ciekawą prezentację komunikatu.

Do biblioteki możliwości implementowania multimediów (wideo, galerii zdjęciowych, animacji, gier) dołożono także możliwość dźwiękową – dzięki temu w kreacji reklam możliwe jest użycie dźwięku wywołanego potrząśnięciem telefonu .

Formaty będą dostępne w dwóch możliwościach wywoływania: automatycznego (fullpage) oraz po kliknięciu (expand).