Kraj

Screening w modelu programmatic w Adexon

Do tej pory taka reklama była dostępna jedynie w tradycyjnym modelu sprzedaży.

Adexon umożliwi reklamodawcom zakup formatu reklamowego screening poprzez platformę zakupową AdForm w modelu RTB. Screening to popularna forma reklamy internetowej składająca się z emisji w tym samym czasie formatu double billboard (720×200) i tapety w tle serwisu. W double billboard może być dodatkowo zawarty materiał wideo. Zarówno double billboard, jak i tapeta są klikalne i kierują na zdefiniowaną przez reklamodawcę stronę w sieci.

Do tej pory taka reklama była dostępna jedynie w tradycyjnym modelu sprzedaży i indywidualnie zakładana na wybranej witrynie przez dział techniczny. Format rozliczeń to zwykle reklama na czas (dzień, tydzień) z ustawionym limitem odsłon na jednego użytkownika.

W ofercie Adexon screening można kupić za pomocą platformy zakupowej AdForm, gdzie cenę licytuje się w CPM.