Kraj

Grupa Eskadra i Havas Media z kampanią "Zawód naukowiec"

Jabłko będące symbolem kampanii, które w poprzedniej edycji występowało w roli "jabłka Newtona", teraz ma na celu pokazanie atrakcyjnego charakteru nauki.

Grupa Eskadra i Havas Media z kampanią "Zawód naukowiec"
Ruszył kolejny etap kampanii “Zawód naukowiec” prowadzonej na zlecenie Ministerstwa Nauki 
i Szkolnictwa Wyższego, która ma promować znaczenie nauki dla gospodarki i społeczeństwa. Za kreację i realizację kampanii odpowiada konsorcjum dom mediowy Havas Media, należący do Havas Media Group, oraz Grupa Eskadra.

Celem kampanii jest zachęcenie młodych ludzi do podejmowania kariery naukowej, zwiększenie świadomości na temat płynących z tego korzyści oraz zmotywowanie ich do podnoszenia kwalifikacji i realizacji swoich pasji. Grupą docelową są ludzie młodzi, dlatego jako kanały komunikacji zostały odpowiednio dobrane pod tę grupę. Radio, internet, w tym również media społecznościowe, mają za zadanie zachęcić młodych ludzi do zaangażowania się w kampanię przede wszystkim poprzez konkursy organizowane na antenie radia oraz w Facebooku.

Kreacja kampanii przygotowana przez Grupę Eskadra opiera się na pokazaniu nauki jako określonych czynności – wnikania w głąb, zaglądania pod podszewkę, wgryzania się w temat. Podkreśla także znaczenie ciekawości jako motywacji do uczenia się nowych rzeczy.