Kraj

Grupa ZPR Media i Play w crossmediowej promocji

W konkursie można wygrać 4 podróżnicze vouchery - każdy o wartości 6 tys. zł.

Grupa ZPR Media i Play w crossmediowej promocji
Grupa ZPR Media zaprasza do udziału w crossmediowej akcji specjalnej pod hasłem “Wyślij rodzinę na wakacje z Play”, która angażuje internet (se.pl, mjakmama24.pl, eska.pl, radiowawa.pl, voxfm.pl, eska.tv), radio (Radio Eska, Wawa, Vox FM), telewizję (Eska TV) i prasę (Super Express). W konkursie można wygrać 4 vouchery podróżne – każdy o wartości 6 tys. złotych. Sponsorem nagród jest operator sieci Play.

Akcja “Wyślij rodzinę na wakacje z Play” to część kampanii nowej formuły “Rodzina Smartfon Unlimited”, która potrwa do 17 sierpnia. Aby wziąć udział w konkursie, należy na podstronach konkursowych umiejscowionych w serwisach internetowych eska.pl, radiowawa.pl, voxfm.pl, mjakmama.pl, eska.tv, se.pl zgłosić dwie osoby, które użytkownik chciałby wysłać na wakacje, i uzasadnić swoje zgłoszenie. Autorzy najciekawszych uzasadnień będą wyłaniani podczas poniedziałkowego wydania “Najlepszego programu” emitowanego na żywo w Eska TV w godzinach 16:00-18:00. Prowadzący będą łączyć się na antenie ze zwycięzcami. Nagrodami w konkursie są cztery vouchery – każdy o wartości 6 tys. zł, do wygrania co tydzień. Laureaci konkursu sami decydują, dokąd i w jakim terminie udadzą się w podróż marzeń.

Akcja ma szeroką promocję w mediach Grupy ZPR Media. Na antenach Radia Eska, Wawa i Vox FM nadawane są spoty z udziałem laureatów. W piątkowym wydaniu “Super Expressu” przeczytać można wywiady z laureatami konkursu. W Eska TV emitowane są belki, billboardy sponsorskie i zapowiedzi konkursowe. W serwisach Grupy ZPR Media znajdują się specjalne sekcje dedykowane, boksy konkursowe, artykuły o tematyce wakacyjnej zachęcające do wzięcia udziału w konkursie oraz specjalna Strefa Play, gdzie szczegółowo przedstawiona została najnowsza formuła rodzina sartfon unlimited.

Za kreację i koordynację działań, produkcję spotów i zaplanowanie mediów odpowiada spółka IDMnet, działająca w ramach Grupy ZPR Media. Projekt został zrealizowany przy współpracy z domem mediowym MediaCom.