Kraj

Red Bull promuje Konkurs Lotów

Producent napoju energetycznego organizuje pokaz lotów i wspiera wydarzenie kampanią.

Trwa kampania OOH promująca 5. Konkurs Lotów Red Bull, który odbędzie się w najbliższą niedzielę w Gdyni. Za zakup mediów w ramach prowadzonej akcji reklamowej odpowiada Havas Media, agencja mediowa należąca do Havas Media Group.
W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, w organizowanym przez markę Red Bull konkursie wezmą udział konstruktorzy i piloci, którzy w najbliższy weekend będą mogli popisać się nie tylko swoją twórczą inwencją, ale również odwagą. Zadaniem każdej ze startujących ekip jest zaprojektowanie, zbudowanie, a następnie lot własnoręcznie wykonaną konstrukcją, która po wybiciu z 6-metrowej platformy poszybuje i wyląduje w wodzie. Kampania OOH promująca to wydarzenie jest prowadzona w okolicach Trójmiasta i wykorzystuje wiele różnych formatów – od ramek w SKM po siatkę wielkoformatową. Towarzyszą jej również intensywne działania reklamowe w digitalu, uwzględniające obecność na serwisach ogólnopolskich oraz regionalnych poświęconych Polsce północnej. Prowadzone są też działania dopasowane do lokalizacji użytkowników wykorzystujące kanały mobilne oraz kampania w mediach społecznościowych.