Kraj

Maybelline stawia na zjawiskowość Polek

Ruszyła kampania maskary Maybelline Lash Sensational z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi digitalowych.

Pod hasłem “Dołącz do zjawiskowych Polek!” ruszyła kampania maskary Maybelline Lash Sensational.
Kampanii prowadzonej w telewizji i internecie towarzyszy konkurs na stronie internetowej marki. Może w nim wziąć udział każda internautka, która w wybranych kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram) lub na stronie konkursu doda zdjęcie swojego spojrzenia, oznaczając je hashtagami #jestemzjawiskowa i #maybelline. W konkursie zastosowano mechanizm grywalizacji – im więcej kobiet weźmie w nim udział, tym większa będzie wartość nagrody. O aktualnej liczbie zjawiskowych Polek informują w czasie rzeczywistym kreacje display w wybranych serwisach kobiecych, m.in. kobieta.gazeta.pl, lula.pl, wysokieobcasy.pl.

Marka Maybelline New York wykorzystuje w kampanii nowatorski mechanizm AOD SYNC, opierający się na multiscreeningu oraz programmatic buyingu.
Technologia wykorzystana w AOD SYNC ma pozwalać na śledzenie w czasie rzeczywistym momentu obecności spotu w telewizji. Następnie w automatyczny sposób przekazuje sygnał, na podstawie którego uruchamiana jest kampania online. Przez krótki czas po obejrzeniu reklamy telewizyjnej w punktowy sposób aktywowana jest kampania internetowa, targetowana demograficznie do grupy celowej. Użytkownik w intuicyjny sposób jest kierowany ze środowiska offline do online, co ma wydłużać kontakt z marką i wzmacniać efekt komunikacji.

Za realizację kampanii odpowiadają agencje należące do ZenithOptimedia Group: Zenith (planowanie i zakup mediów), Performics (AOD SYNC: kampania realizowana w modelu programmatic buying z wykorzystaniem zintegrowanej platformy Audience on Demand) i Newcast (koncept kampanii, kreacje, współpraca z blogerkami).