Broker ubezpieczeniowy (multiagencja) CUK Ubezpieczenia rusza z pięciotygodniową kampanią telewizyjną. Przekonuje w niej, że porównanie ofert firm ubezpieczeniowych w zakresie polis komunikacyjnych pozwala zaoszczędzić.
– Kierujemy nasz przekaz do wszystkich tych właścicieli i użytkowników pojazdów, którzy uważają, że cena ich obowiązkowej polisy OC jest za wysoka. Jest to wyjątkowo aktualny temat, ponieważ po wprowadzeniu na wiosnę tego roku daleko idących zmian w systemie ubezpieczeniowym, takich jak chociażby wytyczne Komisji Nadzoru Finansowego czy systemu Bezpośredniej Likwidacji Szkód, ceny obowiązkowych polis wzrosły o średnio 15 proc. – mówi Grzegorz Wróblewski, dyrektor marketingu w CUK Ubezpieczenia.
15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w wybranych kanałach tematycznych TVP, Polsatu i TVN, m.in. Polsat Sport, Polsat Play, TVN Turbo, a także w Superstacji, do połowy września.
Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Simple Frame, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Codemedia.