Kraj

Łosie w kampanii CUK Ubezpieczenia

Broker ubezpieczeniowy radzi kierowcom, jak nie zostać "łosiem".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxsXllArOQ70%22%7D
Broker ubezpieczeniowy (multiagencja) CUK Ubezpieczenia rusza z pięciotygodniową kampanią telewizyjną. Przekonuje w niej, że porównanie ofert firm ubezpieczeniowych w zakresie polis komunikacyjnych pozwala zaoszczędzić.

– Kierujemy nasz przekaz do wszystkich tych właścicieli i użytkowników pojazdów, którzy uważają, że cena ich obowiązkowej polisy OC jest za wysoka. Jest to wyjątkowo aktualny temat, ponieważ po wprowadzeniu na wiosnę tego roku daleko idących zmian w systemie ubezpieczeniowym, takich jak chociażby wytyczne Komisji Nadzoru Finansowego czy systemu Bezpośredniej Likwidacji Szkód, ceny obowiązkowych polis wzrosły o średnio 15 proc. – mówi Grzegorz Wróblewski, dyrektor marketingu w CUK Ubezpieczenia.

15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w wybranych kanałach tematycznych TVP, Polsatu i TVN, m.in. Polsat Sport, Polsat Play, TVN Turbo, a także w Superstacji, do połowy września.

Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Simple Frame, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Codemedia.