Kraj

Rusza interaktywna promocja cyfrowej "Gazety Wyborczej" w kinach Helios

Wydawca zachęca posiadaczy urządzeń mobilnych do pobrania aplikacji bezpłatnego skorzystania z tygodniowej prenumeraty premium. 

“Gazeta Wyborcza” promuje swoje aplikacje mobilne i cyfrowy dostęp do treści w kampanii “Czytaj Wyborczą przez tydzień za darmo!”. W 35 kinach sieci Helios w Polsce pojawiły się plakaty i naklejki reklamowe wykorzystujące technologię NFC, które zachęcają posiadaczy smartfonów i innych urządzeń mobilnych do pobrania aplikacji “Gazety Wyborczej” i bezpłatnego skorzystania z tygodniowej prenumeraty w pakiecie premium. 
Widzowie odwiedzający kina Helios mogą przyłożyć do naklejek i plakatów reklamowych swoje urządzenia mobilne, by zeskanować etykietę NFC i przenieść się na stronę z promocyjną ofertą “Gazety Wyborczej”. Technologię NFC obsługują urządzenia z systemami Android i Windows. 
Posiadacze innych smartfonów i urządzeń mobilnych mogą skorzystać ze specjalnego adresu wskazanego na reklamach, pod którym mogą pobrać aplikację i skorzystać z promocji zapewniającej bezpłatny tygodniowy dostęp do wszystkich treści “Gazety Wyborczej” w aplikacji mobilnej “Gazety Wyborczej”, aplikacjach poszczególnych marek dziennika, np. “Duży Format” czy “Wysokie Obcasy”, a także w internetowych serwisach związanych z Wyborcza.pl. 
– Technologia NFC zastosowana w materiałach reklamowych połączyła wizualną reklamę statyczną z dostępem do wirtualnych treści – to interaktywne rozwiązanie pozwala w bardzo prosty i intuicyjny sposób skorzystać z promocji i dołączyć do grona czytelników cyfrowej “Gazety Wyborczej” – mówi Katarzyna Jaklewicz, dyrektor ds. rozwoju cyfrowego dziennika.
Działania promocyjne pod hasłem “Czytaj Wyborczą przez tydzień za darmo!” potrwają przez kilka najbliższych miesięcy. 
Pomysł kampanii opracował dział rozwoju cyfrowego “Gazety Wyborczej”. Materiały reklamowe zostały umieszczone w kinach Helios,
m.in. w barach kinowych i przy kasach. Budżet działań nie został podany.

Cyfrowe treści “Gazety Wyborczej” dostępne są w aplikacjach mobilnych, e-wydaniach i serwisach związanych z Wyborcza.pl – w telefonach komórkowych i innych urządzeniach mobilnych z systemami iOS, Android, Windows 8.1, Windows Phone oraz czytnikach, np. Kindle.