Kraj

Marka Cool Club wchodzi z kampanią do TV

Działania komunikacyjne prowadzone są również w kanale YouTube, na fan page’u marki Smyk oraz w prasie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqJ60Rb0m-q0%22%7D
Marka odzieżowa Cool Club należąca do Smyka rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną. Spot promuje linię “Back to school”, która od sierpnia dostępna jest w sklepach sieci w całej Polsce. 15-sekundowe spoty reklamowe wyświetlane będą przez trzy tygodnie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat (zarówno głównych, jak i tematycznych), a także w innych kanałach tematycznych, m.in.: Discovery, Canal+, AXN, Animal Planet. Oprócz spotów telewizyjnych kampania pojawi się w magazynach lifestyle’owych, takich jak “Viva!”, “Party”, “Show”, “Grazia” czy “Gala”.

Działania komunikacyjne prowadzone są również w kanale YouTube oraz na fan page’u marki Smyk w Facebooku. Elementy kampanii w postaci spójnych z komunikacją mediową materiałów reklamowych i oznaczeń czy katalogów będzie można zobaczyć we wszystkich sklepach sieci.

Autorem kreacji kampanii jest agencja GonnaBe. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Star Media. Działania PR marki Smyk i Cool Club wspiera agencja Solski Burson-Marsteller.