Marka odzieżowa Cool Club należąca do Smyka rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną. Spot promuje linię “Back to school”, która od sierpnia dostępna jest w sklepach sieci w całej Polsce. 15-sekundowe spoty reklamowe wyświetlane będą przez trzy tygodnie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat (zarówno głównych, jak i tematycznych), a także w innych kanałach tematycznych, m.in.: Discovery, Canal+, AXN, Animal Planet. Oprócz spotów telewizyjnych kampania pojawi się w magazynach lifestyle’owych, takich jak “Viva!”, “Party”, “Show”, “Grazia” czy “Gala”.
Działania komunikacyjne prowadzone są również w kanale YouTube oraz na fan page’u marki Smyk w Facebooku. Elementy kampanii w postaci spójnych z komunikacją mediową materiałów reklamowych i oznaczeń czy katalogów będzie można zobaczyć we wszystkich sklepach sieci.
Autorem kreacji kampanii jest agencja GonnaBe. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Star Media. Działania PR marki Smyk i Cool Club wspiera agencja Solski Burson-Marsteller.