Kraj

Śniadaniowa na drugie śniadanie - rusza kampania

Kampanię realizują agencje Optima Marketing Group i Zaza Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhUHz4wuJDkk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Zakłady Tłuszczowe ”Bielmar” Sp. z o.o. ruszają z telewizyjną kampanią reklamową margaryny do smarowania pieczywa Śniadaniowa. Hasło “Śniadaniowa – teraz także na drugie śniadanie” ma wzmocnić wizerunek produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki zarówno podczas pierwszego, jak i drugiego śniadania.

Działania reklamowe zostały zaplanowane na dwa miesiące – do 10 października. 15-sekundowe spoty pojawiają się w Polsacie, TVP, TVN, TVN Siedem i wybranych stacjach tematycznych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Optima Marketing Group, natomiast planowanie, zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.