Zagranica

Toyota otworzyła centrum wystawienniczo-rozrywkowe

Japoński koncern samochodowy Toyota otworzył nad Zatoką Tokijską liczące 24 tys. mkw. trzy pawilony wraz z torem prób, które pod...

Japoński koncern samochodowy Toyota otworzył nad Zatoką Tokijską liczące 24 tys. mkw. trzy pawilony wraz z torem prób, które pod nazwą Mega Web będą pełnić funkcję centrum wystawienniczo-rozrywkowego. Koszt tego centrum wyniósł 130 mln USD. Będzie ono służyć przede wszystkim eksponowaniu najnowszych modeli Toyoty. Przedstawiciele koncernu twierdzą, że pomoże to w ukierunkowaniu oferty zwłaszcza do młodszych klientów. Centrum zostało podzielone na: wystawę dnia dzisiejszego, pawilon historyczny, pawilon przyszłości, oraz liczący sobie 1,4 km tor prób, na którym można m.in. przetestować pojazdy z napędem elektrycznym. Organizatorzy oczekują, że rocznie centrum to będzie odwiedzać około 3 mln gości.