Największa w kraju firma pożyczkowa Provident Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową. Dwa spoty w będą emitowane w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację w internecie odpowiadają AdHeads i OpusB, a za BTL AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania potrwa do końca września.
Firma pożyczkowa kusi możliwością wstrzymania spłat – do 4 tygodni w razie wystąpienia zdarzeń losowych. Jest również możliwość okresowej przerwy w spłacie na wniosek klienta do 4 tygodni. Zapewnia też, że koszt pożyczki nigdy nie będzie wyższy (brak opłat za zaległości, brak odsetek karnych), a w przypadku wcześniejszej spłaty koszty są zmniejszane proporcjonalnie do okresu wykorzystania. To elementy tzw. Pakietu Elastycznego w ofercie firmy.
Drugi element kampanii to promocja Lekki Start dla nowych klientów, w której można zyskać do 300 zł rabatu, biorąc 1 tys. zł pożyczki.