Kraj

Wujek Edward i ciocia z Ameryki w nowej kampanii Providenta

Firma pożyczkowa kusi możliwością wstrzymania spłat i zachętami dla nowych pożyczkobiorców.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBmQlC9pqr34%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWYFuXrs8pSQ%22%7D
Największa w kraju firma pożyczkowa Provident Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową. Dwa spoty w będą emitowane w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację w internecie odpowiadają AdHeads i OpusB, a za BTL AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania potrwa do końca września.     

Firma pożyczkowa kusi możliwością wstrzymania spłat – do 4 tygodni w razie wystąpienia zdarzeń losowych. Jest również możliwość okresowej przerwy w spłacie na wniosek klienta do 4 tygodni. Zapewnia też, że koszt pożyczki nigdy nie będzie wyższy (brak opłat za zaległości, brak odsetek karnych), a w przypadku wcześniejszej spłaty koszty są zmniejszane proporcjonalnie do okresu wykorzystania. To elementy tzw. Pakietu Elastycznego w ofercie firmy.

Drugi element kampanii to promocja Lekki Start dla nowych klientów, w której można zyskać do 300 zł rabatu, biorąc 1 tys. zł pożyczki.