Kraj

Wedel wprowadza "kosmicznego" brand hero

Trwa etap teaserowy kampanii. Marketer nie ujawnia szczegółów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOzKe0y701EA%22%7D
Firma Lotte Wedel prowadzi teaserową kampanię, która ma na celu wprowadzenie brand hero. Na tym etapie jest nim tajemnicza postać z kosmosu o imieniu Wargorr. Jak wynika z naszych informacji, nowy bohater nie będzie wprowadzał dodatkowej kategorii produktowej, ma być wykorzystany dla całej rodziny produktów Wedla. Firma jednak nie chce się w tej kwestii wypowiadać. Teasery mają skończyć się 4 września br. i od tego momentu zacznie być prowadzona regularna kampania reklamowa.

Spoty, które można obejrzeć w YouTube oraz na specjalnym landing page, stworzyła agencja Grandes Kochonos. W zakresie planowania i zakupu mediów Wedel współpracuje z domem mediowym OMD. Działania digital zlecane są agencji Cosmo.