Kraj

Tchibo w wersji białej i czarnej

Na rynek trafia nowy wariant kawy marki Tchibo.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVG7yplKPG9s%22%7D
Na rynek trafił nowy wariant kawy marki Tchibo – for Black’n’White. Producent przekonuje, ze daje gwarancję najlepszego smaku niezależnie od sposobu przyrządzania. Producent zapewnia, że trzykrotnie dłuższy sposób wypalania ziaren sprawia, że kawa smakuje doskonale zarówno wtedy, gdy pijemy czarną, jak i z mlekiem.
Specjalny sposób wypalania ma chronić jej smak. Tchibo For Black’n’White jest dostępna na rynku od 30 czerwca jako kawa mielona i rozpuszczalna, a z końcem lipca wejdzie do sprzedaży również w kapsułkach Cafissimo.

Niedawno w mediach wystartowała kampania telewizyjna wspierająca wprowadzenie nowego wariantu. Do momentu zamknięcia serwisu nie udało się nam uzyskać informacji, kto odpowiada za kreację i realizację działań ani kto na ich potrzeby kupuje media. Za kreację poprzednich kampanii telewizyjnych Tchibo odpowiadała agencja DDB & Tribal.