Kraj

Toyota reklamuje program Toyota CorpoCars Management

Koncern Toyota Motor Poland wystartował z kampanią reklamową programu wynajmu długoterminowego floty samochodowej Toyota CorpoCars Management. Kreację przygotowała agencja reklamowa...

Koncern Toyota Motor Poland wystartował z kampanią reklamową programu wynajmu długoterminowego floty samochodowej Toyota CorpoCars Management. Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Media. Z racji tego, że kampania jest skierowana do ściśle sprecyzowanej grupy docelowej (kadra kierownicza, właściciele prywatnych firm, osoby zarządzające flotą i menedżerowie firm), layouty ukazują się jedynie w wybranych tytułach prasowych, takich jak “Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Newsweek”, “Flota” i dodatki do “Gazety Prawnej” i “Pulsu Biznesu”. “Celem kampanii jest dotarcie do osób z grupy docelowej z przekazem i informacją, że Toyota posiada program wynajmu długoterminowego floty samochodowej” – mówi Robert Hoffman, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Toyota Motor Poland. Zadaniem kampanii jest przekazanie, że program zapewnia klarowną i jasną ofertę, w której nie ma ukrytych kosztów. Ponadto w programie Toyota CorpoCars Management klient otrzymuje dwie osobne umowy: jedną na wynajem i jedną serwisową, co umożliwia odliczenie pełnego podatku VAT za zarządzanie. Kampania potrwa do końca października. W 2003 r. Toyota sprzedała w Polsce 35 872 samochody (źródło: Samar), wydając na reklamę w mediach według cenników 60,2 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU, MG)