Zagranica

John Lewis reklamuje ubezpieczenia

W spocie wystąpiła pulchna balerina.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7gqPM_GT8Qw%22%7D
John Lewis Insurane wystartowało z kampanią swoich usług na Wyspach. W roli głównej występuje kilkuletnia lekkomyślna balerina, która w zapamiętaniu tańczy po całym domu jak po scenie. W tle słyszymy piosenkę Eltona Johna “Tiny Dancer”. Za kreację odpowiada Adam & Eve/DDB – agencja, która przygotowała dla sieci John Lewis wiele głośnych kampanii. Spot kończy się niebezpiecznie kołyszącym się wazonem i komentarzem: “If it matters to you, it matters to us”.

90-sekundowy spot będzie można oglądać w YouTube i w telewizji. Kampania otrzyma również wsparcie w digitalu i w OOH, a także w prasie drukowanej.

(BrandRepublic)