Kraj

Amino startuje z kolejną odsłoną konkursu "Parada mis polskich"

W konkursie do wygrania 10 tys. mis oraz 10 tys. zł.

Amino startuje z kolejną odsłoną konkursu "Parada mis polskich"
Wczoraj rozpoczął się drugi etap tegorocznej akcji promocyjnej marki Amino (Unilever) – “Parada mis polskich”. Nagrodami w loterii są: 10 tys. ceramicznych misek z limitowanej kolekcji oraz 10 nagród pieniężnych o łącznej wartości 10 tys. zł.

Pierwszym etapem akcji był konkurs konsumencki Amino “Wybory mis polskich”, podczas którego uczestnicy głosowali na jedną spośród ośmiu dziewczyn, proponując dla niej pomysłowe imię. Codziennie na autorów trzech najciekawszych odpowiedzi czekały nagrody pieniężne w wysokości 100 zł. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie był zakup dwóch produktów Amino (zupy błyskawiczne i/lub Swojskie Ziemniaczki). Cztery kandydatki, które zdobyły największą liczbę głosów, swoimi wizerunkami ozdobiły miski z limitowanej kolekcji Amino.

Najnowsza loteria “Parada mis polskich” będzie trwała przez 10 tygodni w okresie 24 sierpnia – 31 października. Uczestnicy, którzy zakupią w tym okresie dwa produkty Amino (zupy błyskawiczne i/lub Swojskie Ziemniaczki), dokonają zgłoszenia za pośrednictwem strony internetowej lub za pomocą wiadomości SMS oraz zachowają dowód zakupu, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Spośród nadesłanych zgłoszeń co tydzień rozlosowanych zostanie 1000 zł oraz 1000 misek z wizerunkami kandydatek, które zdobyły największą liczbę głosów w konkursie w ramach pierwszego etapu.

Akcja promocyjna “Parada mis polskich” ma na celu zwiększenie grona konsumentów sięgających po produkty Amino. Aktywacja jest wspierana w internecie oraz punktach sprzedaży. Zaplanowano także kampanię radiową. Dodatkowym wsparciem są działania PR. Organizatorem loterii jest agencja Hackett Hamilton.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PHD.