Kraj

Dog Chow z dwumiesięczną kampanią

Marka produktów dla psów pojawi się na antenie TVN.

Dog Chow z dwumiesięczną kampanią
Dog Chow, marka karmy dla psów z portfolio Nestlé, wystartowała z dwumiesięczną kampanią na antenie TVN. Skierowana jest do właścicieli psów oraz wszystkich osób, które dopiero rozważają sprowadzenie czworonoga do domu. Działania koncentrują się wokół zagadnień właściwego żywienia psów w myśl przewodniego hasła marki “Właściwa karma we właściwym wieku” oraz aktywnego spędzania czasu z psem. Projekt współtworzą MEC i BrandLab.

W sierpniu marka zagości w programie “Dzień dobry TVN”. Trzy z czterech zaplanowanych audycji zostaną poświęcone różnym etapom w życiu psa: szczeniaka, psa dorosłego oraz starszego, a także seniora. Działania mają zobrazować autorski koncept marki dotyczący żywienia czworonogów. Na antenie TVN porad dotyczących prawidłowego żywienia czworonogów w każdym wieku udzieli ekspertka marki dr n. wet. Sybilla Berwid-Wójtowicz, specjalistka ds. żywienia zwierząt.

Osobny odcinek zostanie poświęcony aktywnemu spędzaniu czasu z psem oraz budowaniu z nim prawidłowej relacji. Materiał zobrazuje relacja z zawodów latających psów Dog Chow Disc Cup w Poznaniu. To najstarsza w Europie seria zawodów psiego frisbee. W tym roku odbywa się już dziesiąta, jubileuszowa edycja imprezy, której finał będzie można zobaczyć w dn. 5-6 września w Warszawie. Producent marki jest głównym sponsorem zawodów.

Kampania na antenie TVN obejmuje także ośmiosekundowe billboardy sponsorskie, które będą towarzyszyć wydaniom “Dzień dobry wakacje” oraz “Dzień dobry weekend” w sierpniu i wrześniu. Strategię projektu opracowały wspólnie MEC i BrandLab. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR realizuje firma BrandLab.