Kraj

Blisko 10 tys. bezpłatnych badań podczas Commercial Union Vita-tour

Zakończyła się trzecia edycja Wielkiej Akcji Bezpłatnych Badań Profilaktycznych, w tym roku pod nazwą Commercial Union Vita-tour. Jej organizatorem jak...

Zakończyła się trzecia edycja Wielkiej Akcji Bezpłatnych Badań Profilaktycznych, w tym roku pod nazwą Commercial Union Vita-tour. Jej organizatorem jak co roku był miesięcznik o zdrowiu “Vita” (Edipresse Polska), a jego tegorocznym partnerem firma ubezpieczeniowa Commercial Union. Celem akcji była promocja profilaktyki zdrowia. W dziesięciu miastach Polski zorganizowano cykl bezpłatnych badań oraz propagowano zdrowy styl życia. Wykonano w sumie blisko 10 tys. badań. Akcję wspierała promocja m.in. w stacjach telewizyjnych, w mediach lokalnych oraz w RMF FM, na citylightach AMS. Kampanię PR dla akcji prowadziła agencja MediaDem. Uruchomiono też specjalną infolinię. Dla Commercial Union akcja była też okazją do promocji oferty ubezpieczenia szpitalnego “Na zdrowie” oraz ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków “Na wypadek”. Sprzedaż “Vity” w drugim kwartale br. wyniosła średnio, na podstawie ZKDP, 168 tys. egzemplarzy. Od kwietnia br. magazyn ukazuje się w odświeżonej formule. (KP)