Kraj

Wampirza kampania Oreo

Marka ciastek z portfolio Mondelez Polska adaptuje na potrzeby polskiego rynku animację z wampirkiem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqH4McEMHiOU%22%7D
W Polsce wystartowała kampania ciastek Oreo w postaci aminowanego bajkowego spotu. Ciastka pojawiły się na polskim rynku w 2013 r. Były wspierane kilkukrotnie, głównie w kontekście komunikacji związanej z ojcostwem i celebracją wspólnych chwil.

W sierpniu marka rozpoczęła nową kampanię “Oreo pełne cudów”. W nowej odsłonie Oreo chce zachęcić każdego do odkrycia w sobie ciekawości dziecka i zadania sobie pytania “Co by było gdyby?”. Jak zapewnia Małgorzata Kołczyńska, junior brand manager Oreo, marka ma podpowiedzieć, jak “cudowne momenty ” odnaleźć, dostrzec w pełnej zabiegania codzienności i jak dzielić się̨ nimi z tymi, których kochamy najbardziej”.
Za adaptację spotu odpowiada TAG, a zakupem mediów zajął się Carat. Nowa kampania jest także wspierana w telewizji i internecie. We wrześniu są także planowane działania w sklepach.