W Polsce wystartowała kampania ciastek Oreo w postaci aminowanego bajkowego spotu. Ciastka pojawiły się na polskim rynku w 2013 r. Były wspierane kilkukrotnie, głównie w kontekście komunikacji związanej z ojcostwem i celebracją wspólnych chwil.
W sierpniu marka rozpoczęła nową kampanię “Oreo pełne cudów”. W nowej odsłonie Oreo chce zachęcić każdego do odkrycia w sobie ciekawości dziecka i zadania sobie pytania “Co by było gdyby?”. Jak zapewnia Małgorzata Kołczyńska, junior brand manager Oreo, marka ma podpowiedzieć, jak “cudowne momenty ” odnaleźć, dostrzec w pełnej zabiegania codzienności i jak dzielić się̨ nimi z tymi, których kochamy najbardziej”.
Za adaptację spotu odpowiada TAG, a zakupem mediów zajął się Carat. Nowa kampania jest także wspierana w telewizji i internecie. We wrześniu są także planowane działania w sklepach.