Zagranica

Xerox z elegancką kampanią na U.S. Open

Komunikacja zrealizowana z lekkością ma odciąć firmę od wizerunku siermiężnego giganta korporacyjnego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjWTETDH2Jpc%22%7D
Xerox Corporation w ten weekend wystartowało z kampanią wizerunkową realizowaną w kontekście partnerstwa przy U.S. Open. Celem kampanii są działania wizerunkowe, dzięki którym firma ma urosnąć do rangi podmiotu pozbawionego korporacyjnego, ciężkiego balastu. Jednocześnie ma ukazać, że Xerox to profesjonalista, który śledzi regularnie trendy technologiczne i pomaga w osiąganiu dobrych wyników biznesowych.
Kampania jest realizowana pod hasłem “Work Can Work Better”. Za kreację i realizację odpowiadają Y&R New York i VML. kampanię zainaugurował 30-sekundowy spot telewizyjny wyemitowany w niedzielę podczas meczów US Open. Kampania będzie miała odsłony również online i w portalach, m.in. MSNBC, CNBC, CNN i Fox Business. Kampania obejmuje również prasę drukowaną, działania cyfrowe, nośniki OOH. Na jej potrzeby powstała również nowa strona internetowa.
Działania mają również przekazać odbiorcom informację o tym, że Xerox nie tylko specjalizuje się w papierze do drukarek, a także w samych kopiarkach i drukarkach. Usługi biznesowe, które świadczy, obecnie stanowią dwie trzecie przychodu spółki – rocznie to ok. 19,5 mld dol.

Xerox oferuje m.in. usługi biznesowe online, Enterprise Content Management, projekty automatyzacji przepływu pracy i usprawniania przepływu transakcji. Oferuje również programy doradcze HR, usługi opieki nad klientem, obsługę elektronicznych kart zdrowia itp.
W reklamie wykorzystamo piosenkę z repertuyaru Harry’ego Nilssona z 1969 r. “Everybody Talkin ‘at Me”.

(AdAge)