Bank Millennium rozpoczyna telewizyjno-internetową kampanię reklamową promującą możliwość przechowywania kart lojalnościowych w swojej aplikacji bankowości mobilnej.
Skrytka na karty w aplikacji mobilnej to udogodnienie dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny tryb życia, mają dość noszenia plastików w portfelu, a portfela ze sobą. Aplikacja umożliwia przechowywanie i łatwe katalogowanie wizerunków kart w pamięci telefonu i korzystanie z nich w sklepach i punktach usługowych. Wystarczy sfotografować kartę lojalnościową, włożyć do telefonicznego schowka o pojemności do 30 kart i w razie potrzeby pokazać na wyświetlaczu.
Nowy spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. W ramach działań reklamowych dla nowej aplikacji mobilnej Banku Millennium prowadzona jest także kampania w internecie.
Kreację nowego spotu przygotowała agencja Change, media zakupił dom mediowy Initiative, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.