Kraj

Hyundai wspiera reklamowo premierę nowego Tucsona

Hyundai Motor Poland wprowadza na rynek nowy model Tucson, który zastąpi dotychczasowy model ix35.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQ4PVxTa94uw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Hyundai Motor Poland rozpoczyna kampanię reklamową, która wspiera wprowadzenie na rynek nowego modelu z segmentu C SUV – Hyundai Tucson, który ma zastąpić dotychczasowy model ix35.
Model ten oferowany jest z pięcioma różnymi jednostkami napędowymi do wyboru: dwa silniki benzynowe (1.6 litra GDI 132 KM lub 1.6 litra T-GDI 175 KM) oraz trzy jednostki Diesel (1.7 litra 115 KM, 2.0 litra 136 KM lub 186 KM), został też zbudowany na całkowicie nowej platformie i oferuje większą przestrzeń wewnątrz samochodu.

Adaptację materiałów reklamowych wykonała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.