Kraj

Almette jeszcze mocniej akcentuje bogactwo swego portfolio

Startuje rozległa kampania marki Hochlandu akcentująca polskość składników.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwQSSVd6U3AA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marka serków do smarowania Almette z portfolio firmy Hochland Polska startuje z nową platformą komunikacyjną swojego produktu. Teraz marka kładzie nacisk na lokalność (produkcję z polskiego mleka) i naturalność wykorzystywanych składników.
Almette podkreśla swoje bogate portfolio produktów: 10 serków w wersji wytrawnej z ziołami, warzywami i przyprawami oraz 4 owocowe smaki. Producent podkreśla, że mleko używane do produkcji serków pochodzi od specjalnie dobranych 724 dostawców z zielonych płuc Polski. Marka zmieniła również wygląd swojego produktu, podkreślając jego naturalny i lekki charakter. Skopek ma przyciągać uwagę wzorem faktury drewna, a zielona łąka ma przywodzić na myśl naturalne składniki.

Kampania telewizyjna startuje 11 września. Działania marketingowe obejmą różne dodatkowe kanały. Kampania w kinach wystartuje 29 września. Nowa odsłona Almette będzie komunikowana również na 1000 nośników OOH w ośmiu największych polskich miastach, a także na billboardach w okolicach hipermarketów Tesco w Polsce. Kampania będzie miała również swoja odsłonę digitalową.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia i AdComms Media.