Kraj

Czy przestanie istnieć Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej?

Członkowie zarządu Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej (SRZ) zastanawiają się nad przyszłością tej organizacji. Ich zdaniem, środowisku potrzebna jest jedna silna organizacja,...

Członkowie zarządu Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej (SRZ) zastanawiają się nad przyszłością tej organizacji. Ich zdaniem, środowisku potrzebna jest jedna silna organizacja, która efektywnie potrafiłaby reprezentować ją na zewnątrz. Ze względu na proces konsolidacji własnościowej, jaki przebiega w tym medium, oraz fakt funkcjonowania Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), potrzeba istnienia SRZ staje się mocno wątpliwa. Członkowie zarządu stowarzyszenia uważają, że powinno ono połączyć się z izbą. Nie wykluczają także możliwości zawieszenia działalności, a nawet rozwiązania organizacji. Wnioskują ponadto o przejęcie przez IGRZ spraw związanych z przestrzeganiem “Kodeksu postępowania w dziedzinie reklamy zewnętrznej”. Do rozstrzygnięcia wszystkich problemów dojdzie najprawdopodobniej podczas najbliższego walnego zebrania członków SRZ, które odbędzie się 24 lutego br. (JP)