Zagranica

Instagram otwiera się na marki

Pod koniec miesiąca Instagram otwiera platformę dla wszystkich reklamodawców i wprowadza format 30-sekundowych reklam.

Instagram otwiera się na marki
Instagram poinformował, że z końcem miesiąca otwiera platformę dla wszystkich marek i udostępnia format 30-sekundowej reklamy. Teraz każda firma będzie mogła zareklamować się w Instagramie. Reklamy będą dostępne na ponad 30 rynkach, w tym we Włoszech, w Hiszpanii, Meksyku, Indiach i Korei Południowej. Pod koniec tego miesiąca reklamy będą już osiągalne na globalnym rynku. Do tej pory kampanie na platformie były dostępne tylko na ośmiu rynkach.

Instagram uruchomił także nowe funkcje dla aplikacji, w tym w format poziomy dla zdjęć i filmów. Reklamodawcy będą mogli skorzystać z 30-sek. formatów reklamowych zamiast dotychczas dostępnych 15-sekundowych. Więcej o nowościach Instagrama w sekcji krajowej.

(Brand Republic)