Kraj

Hortex zachęca do picia polskich jabłek

Główną rolę w kampanii odgrywa znana z poprzednich odsłon Matka Natura, której sekundują rezolutne zające.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4fixuhllQhs%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej marki Hortex. Jest ona kontynuacją komunikacji z postacią eterycznej Matki Natury, która wybiera naturalne produkty, a szczególnymi względami obdarza Hortex. Tegoroczną kampanię otwiera film o sokach jabłkowych.

W nowej odsłonie kampanii poznajemy historie rodzącego się uczucia między Matką Naturą a Panem Horteksem. Relację z wydarzeń zdają zające, występujące tu w charakterze reporterów. Historia ma pracować na wizerunek marki jako przyjaznej i nowoczesnej.

Kampania rozpoczyna się w połowie września. 30-sekundowy spot będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Za realizację reklamy odpowiada agencja Opus B, a za zakup mediów dom mediowy OMD.