Zagranica

Toyota dla fanów sportu

Wystartowała jesienna odsłona kampanii dla Toyoty autorstwa Saatchi & Saatchi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyUpguXHEn0g%22%7D
Saatchi & Saatchi LA przygotowała jesienną odsłonę kampanii dla Toyoty dla fanów sportu. 45-sekundowy spot nosi tytuł “Anthem”.
Film prezentuje zaangażowanie emocjonalne fanów rożnych dyscyplin sportu. Fani są zdolni do wielu poświęceń – wdziania niepranej koszulki lub przyklejenie brody specjalnie na okoliczność meczu. Główne hasło spotu to “Let’s go Places”.
Film  miał premierę podczas meczu inaugurującego otwarcie nowego sezonu NFL Pittsburgh Steelers i New England Patriots.

(Agency Spy)