Kraj

Dykiel, Jakubiak i Scheller w kampaniach Henkla

Producent będzie wspierał Somat Gold i markę Pur, a ambasadorami marek zostali Bożena Dykiel, Tomasz Jakubiak i Kurt Scheller.

Równolegle wystartowały dwie kampanie produktów marek z portfolio Henkla. Kurt Scheller i Tomasz Jakubiak zostali ambasadorami marki Somat Gold, a Bożena Dykiel będzie promować markę Pur.

14 września br. rozpoczęła się kampania reklamowa limitowanej edycji Somat Gold z udziałem znanych szefów kuchni – Kurta Schellera i Tomasza Jakubiaka, pod hasłem “Somat Gold – najskuteczniejsza tabletka do zmywania”. W ramach aktywacji konsumenci poznają odmienne podejście do gotowania obu szefów kuchni, którzy na dedykowanej stronie WWW podzielą się z nimi swoimi “Złotymi Zasadami”.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy konkurs z nagrodami. Zwycięzcy będą mogli rozwinąć swoje kulinarne umiejętności w Akademii Kurta Schellera lub rozsmakować się w kuchni Tomasza Jakubiaka, podczas kolacji w jego autorskiej restauracji “Gar Jakubiaka”. Aktywacja rozpocznie się 21 września br. i potrwa do 21 listopada br.
Za przygotowanie idei kreatywnej konkursu dla konsumentów i lokalnej kampanii z udziałem Kurta Schellera i Tomasza Jakubiaka odpowiada agencja TBWA. Do jej zadań należy również realizacja wszystkich formatów reklamowych w jej ramach – kampanii displayowej, materiałów POS i nośników OOH – Super 12 i frontlight.  Kampania outdoor będzie prowadzona w największych polskich miastach, m.in. Warszawie, Krakowie, Trójmieście i Poznaniu. Agencja przygotowała też adaptację spotów telewizyjnych w wersji 20’’ oraz stworzyła 10’’ tag-on z udziałem szefów kuchni. Organizatorem sesji fotograficznej jest agencja 76management, a autorem zdjęć Małgorzata Turczyńska. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Organizatorem konkursu jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa.

Dwa dni później, 16 września, wystartowała kampania reklamowa marki Pur, w której Bożena Dykiel powraca jako ambasadorka marki. Osią prowadzonych działań reklamowych jest konkurs konsumencki “Wow danie”.
Aktorka zachęca również do wzięcia udziału w konkursie: należy nagrać film lub zrobić zdjęcie podczas rodzinnego przygotowywania swojego popisowego posiłku, a następnie zamieścić materiał na stronie internetowej www.pur-power.pl. Dwie zwycięskie rodziny zostaną zaproszone do wspólnego gotowania z Bożeną Dykiel na antenie popularnej telewizji śniadaniowej. Konkurs potrwa do 31 października br.
Za stworzenie idei kreatywnej kampanii oraz realizację wszystkich formatów reklamowych w jej ramach – działań w digitalu, materiałów POS i telewizyjnego billboardu sponsorskiego odpowiada agencja TBWA. Realizacje online objęły opracowanie materiału wideo z udziałem Bożeny Dykiel oraz kampanię displayową. Kampanię reklamową w mediach uzupełnią materiały POS, dystrybuowane w sieciach sklepów detalicznych, dyskontach, hipermarketach i sklepach tradycyjnych.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC. Organizatorem konkursu jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o.