Przetargi

Great Open House wygrała przetarg na projekt Grupy Żywiec

Agencja poprowadzi akcję samplingową.

Great Open House wygrała przetarg na projekt Grupy Żywiec
Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na przeprowadzenie akcji samplingowej wspierającej rynkowy launch nowej marki – Brackie Pils. Akcja potrwa pięć tygodni i obejmie trzy województwa, w których będzie dostępne nowe piwo (będące z założenia produktem regionalnym): śląskiego, dolnośląskiego i opolskiego. Akcja wspiera debiut rynkowy nowego piwa.

W ramach samplingu zespoły hostess ubranych w stroje z elementami charakterystycznymi dla Polski i dla Czech będą wydawały puszki piwa oraz wafle do piwa.

Grupą docelową akcji są mężczyźni w wieku 25-49. Agencja Great Open House przeprowadziła w ostatnich tygodniach działania samplingowe także dla dwóch innych marek z portfolio Grupy Żywiec: Warki Radler (celem działań była promocja nowego smaku Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką) oraz marki Specjal (akcja dotyczyła nowego produktu – piwa Specjal niefiltrowany z rokitnikiem, prowadzona była na Pomorzu, Mazurach oraz w miastach na terenie województwa kujawsko-pomorskiego).