Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na przeprowadzenie akcji samplingowej wspierającej rynkowy launch nowej marki – Brackie Pils. Akcja potrwa pięć tygodni i obejmie trzy województwa, w których będzie dostępne nowe piwo (będące z założenia produktem regionalnym): śląskiego, dolnośląskiego i opolskiego. Akcja wspiera debiut rynkowy nowego piwa.
W ramach samplingu zespoły hostess ubranych w stroje z elementami charakterystycznymi dla Polski i dla Czech będą wydawały puszki piwa oraz wafle do piwa.
Grupą docelową akcji są mężczyźni w wieku 25-49. Agencja Great Open House przeprowadziła w ostatnich tygodniach działania samplingowe także dla dwóch innych marek z portfolio Grupy Żywiec: Warki Radler (celem działań była promocja nowego smaku Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką) oraz marki Specjal (akcja dotyczyła nowego produktu – piwa Specjal niefiltrowany z rokitnikiem, prowadzona była na Pomorzu, Mazurach oraz w miastach na terenie województwa kujawsko-pomorskiego).