Kraj

Kampania Venus z Joanną Jabłczyńską

Komunikacja została przygotowana we współpracy z Best Brands PR, FDR Studio, Media On, Clear Channel oraz Studiem IP.

Kampania Venus z Joanną Jabłczyńską
Trwa akcja reklamowa marki Venus z udziałem ambasadorki Joanny Jabłczyńskiej pod hasłem “Mój codzienny wybór”. Kampania jest prowadzona na nośnikach citylight i citytraffic w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście i Szczecinie oraz autobusach miejskich w Warszawie i Krakowie. Pojawiła się również w prasie kobiecej. Działania reklamowe zostały wsparte aktywnościami w social mediach m.in. na profilu FB Venus (konkurs z produktami Venus jako nagrodami dla 100 kobiet). Dodatkowo od połowy września emitowany jest billboard sponsorski z udziałem Joanny Jabłczyńskiej w TVP2 i TVN.

Za działania w zakresie public relations oraz social media odpowiada agencja Best Public Relations. Billboard sponsorski w zakresie kreacji i produkcji zrealizowało FDR Studio. Zdjęcia wykorzystane w kampanii – Studio IP, a grafiki: prasowe Creatywni.pl, internetowe Labo Design. Planowanie mediów Media On oraz outdoor Clear Channel.

Producentem kosmetyków marki Venus, m.in.: emulsji i płynów do higieny intymnej, balsamów i sorbetów do ciała, żeli oraz pianek do golenia, jest PharmaCF z Niepołomic.