Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA wprowadza na rynek kolejny, czwarty wariant swojej marki papierosów Slim Camelia Vanilla. Jak informuje Filip Bednarek, rzecznik prasowy Scandinavian Tobacco, nowy wariant był tworzony z myślą o osobach, które poszukują nowości, chcą się wyróżnić i być nowoczesne, a od papierosów oczekują oryginalnego smaku i aromatu. Marka ta jest kierowana do kobiet ze średnim lub z wyższym wykształceniem, z wyższymi zarobkami, mieszkających w większych miastach. Dodatkowo segment papierosów typu Slim (cienkie) jest oceniany jako posiadający perspektywy rozwoju. Wprowadzenie nowego wariantu wspierane jest poprzez komunikację w postaci materiałów informacyjnych POS – są to plakaty, podświetlane plakaty umieszczane w podajnikach, hangery, wielkoformatowe atrapy paczek, atrapy opakowań pakietowych, brandowane zapałki (w różnych kanałach sprzedaży umieszczane są nieco odmienne materiały). Planowane są także akcje direct-marketingowe. Za komunikację marketingową marki Slim Camelia odpowiada agencja reklamowa Publicis. Wraz z nowym markę Slim Camelia tworzą obecnie 4 warianty: S.C. Lights, S.C. Menthol Lights, S.C. Menthol Super Lights oraz S.C. Vanilla. Według informacji Scandinavian Tobacco segment papierosów Slim jest stosunkowo niewielki – stanowi obecnie ok. 3 proc. sprzedaży krajowej papierosów, jednak obserwowany jest jego systematyczny wzrost. (MB)