Kraj

Scandinavian Tobacco wprowadza nowy wariant papierosów dla kobiet

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA wprowadza na rynek kolejny, czwarty wariant swojej marki papierosów Slim Camelia Vanilla. Jak informuje Filip...

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA wprowadza na rynek kolejny, czwarty wariant swojej marki papierosów Slim Camelia Vanilla. Jak informuje Filip Bednarek, rzecznik prasowy Scandinavian Tobacco, nowy wariant był tworzony z myślą o osobach, które poszukują nowości, chcą się wyróżnić i być nowoczesne, a od papierosów oczekują oryginalnego smaku i aromatu. Marka ta jest kierowana do kobiet ze średnim lub z wyższym wykształceniem, z wyższymi zarobkami, mieszkających w większych miastach. Dodatkowo segment papierosów typu Slim (cienkie) jest oceniany jako posiadający perspektywy rozwoju. Wprowadzenie nowego wariantu wspierane jest poprzez komunikację w postaci materiałów informacyjnych POS – są to plakaty, podświetlane plakaty umieszczane w podajnikach, hangery, wielkoformatowe atrapy paczek, atrapy opakowań pakietowych, brandowane zapałki (w różnych kanałach sprzedaży umieszczane są nieco odmienne materiały). Planowane są także akcje direct-marketingowe. Za komunikację marketingową marki Slim Camelia odpowiada agencja reklamowa Publicis. Wraz z nowym markę Slim Camelia tworzą obecnie 4 warianty: S.C. Lights, S.C. Menthol Lights, S.C. Menthol Super Lights oraz S.C. Vanilla. Według informacji Scandinavian Tobacco segment papierosów Slim jest stosunkowo niewielki – stanowi obecnie ok. 3 proc. sprzedaży krajowej papierosów, jednak obserwowany jest jego systematyczny wzrost. (MB)