Kraj

Startuje kampania telewizyjna Podravki

Tym razem działania komunikacyjne realizowane są pod hasłem "Zmysłowe smaki przez cały rok".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FykjEH6EcO90%22%7D
Ruszyła kampania promująca produkty marki Podravka. Tym razem producent przypraw stawia na smaki śródziemnomorskie. Działania prowadzone są w telewizji, internecie, prasie oraz punktach sprzedaży.
Kampania reklamowa pod hasłem “Zmysłowe smaki przez cały rok!” ma na celu promocję produktów marki Podravka z kategorii pomidorów, makaronów i past warzywnych oraz budowę jej śródziemnomorskiego wizerunku. Podravka to wiodący gracz w kategorii przecierów pomidorowych w Polsce – przecier pomidorowy 500 g Podravka to nr 1 na rynku (Podravka za Nielsenem – Panel Handlu Detalicznego, cała Polska jako suma rynków: hipermarkety, supermarkety bez dyskontów, dyskonty, sklepy spożywcze – małe, średnie i duże, sprzedaż ilościowa w l i wolumenowa w szt. w skumulowanym okresie XII 2013 – XI 2014, w segmencie przecierów pomidorowych z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych).
Od 14 września w największych stacjach TV (m.in.: TVN i Polsat) rozpoczęła się emisja 30- i 15-sekundowych spotów reklamowych promujących produkty ze śródziemnomorskiego portfolio marki Podravka. Równolegle realizowane jest wsparcie reklamowe w serwisie YouTube oraz kampania bannerowa na urządzeniach mobilnych. Zaplanowane są także działania w prasie konsumenckiej, połączone z dystrybucją darmowych próbek produktu. Ponadto prowadzone są aktywności PR oraz silne wsparcie w punktach sprzedaży (m.in. dodatkowe ekspozycje, materiały POS, promocja produktów połączona z degustacją). Kampania odsyła na stronę internetową marki, gdzie można znaleźć informacje o promowanych produktach oraz kuchni śródziemnomorskiej

Za kreację spotów telewizyjnych odpowiada chorwacka firma Bruketa & Žinić OM, natomiast za produkcję agencja Val Produkcija. Adaptacją polskiej wersji spotu z lektorem zajęła się firma Interactive Partners. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Advans Media Communications. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR (Grupa Walk).