Kraj

The Digitals przygotowała kampanię kart płatniczych i kredytowych Banku Pekao SA

Aplikacja pomaga konsumentom w wyborze odpowiedniej karty.

The Digitals przygotowała kampanię kart płatniczych i kredytowych Banku Pekao SA
Bank Pekao SA wystartował z aplikacją, która ma pomóc konsumentom w wyborze karty płatniczej lub kredytowej. Motyw przewodni działań opiera się na quizach i testach psychologicznych. Na stronie banku uruchomiona została specjalna aplikacja, która na podstawie udzielonych odpowiedzi dobierze najbardziej odpowiednią kartę.
Dodatkową atrakcją jest konkurs. Zadaniem uczestników jest odpowiedź na pytanie, co znalazłoby się na liście zakupów, jeśli konsument otrzymałby kartę o wartości 3 tys zł. Do wygrania są nagrody pieniężne, które dostępne będą na wybranych przez zwycięzców kartach.
Aplikacja i konkurs wspierane są kampanią na popularnych stronach z quizami oraz w Facebooku. Za koncepcję, kreację i realizację działań odpowiedzialna jest agencja The Digitals.