Zagranica

Marka Doritos ze wsparciem środowisk LGBQT

Seria kolorowych chipsów trafia na Wyspach do sprzedaży w związku ze zbliżającym się międzynarodowym Coming Out Day.

Marka Doritos ze wsparciem środowisk LGBQT
Wystartowała kampania autorstwa agencji Goodby Silverstine & Partners związana z launchem limitowanej serii chipsów Doritos w różnych kolorach. Akcja ma na celu podkreślenie poparcia marki dla środowisk LGBQT, a produkt trafia na rynek przed międzynarodowym Coming Out Day obchodzonym 11 października. Chipsy w opakowaniu są w różnych kolorach i mają odzwierciedlać symbol środowisk – wielokolorową flagę dumy. Sam produkt został stworzony we współpracy z agencją It Gets Better. Celem projektu jest wspieranie młodych ludzi walczących z uprzedzeniami wobec tożsamości seksualnej.
Fani Doritos, kupując paczkę chipsów, wspierają specjalne stowarzyszenie na rzecz pomocy przedstawicielom środowisk LGBQT. W limitowanych paczkach znajdują się także specjalne kupony, które umożliwiają przekazanie 10 funtów na potrzeby fundacji.

(Marketing Magazine)