Kraj

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wydziela jednostkę business intelligence

Stanowisko head of business intelligence objął Tomasz Tołłoczko.

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wydziela jednostkę business intelligence
Dział business intelligence w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland ma specjalizować się w zakresie analizy danych obejmujących wszystkie obszary działalności marketingowej oraz połączenie ich z działalnością biznesową.

Jako head of buisness intelligence Tomasz Tołłoczko odpowiada za gromadzenie oraz analizę wszelkich danych, raportów w celu wsparcia prac plannerów. Do jego obowiązków będzie należało również bieżące monitorowanie działań agencji i nadzór nad działaniami optymalizacyjnymi.

Tołłoczko jest związany z rynkiem reklamowym od 17 lat. Pracował w takich firmach, jak: Korporacja Reklamy Linea, dom mediowy M.Partner, Internet Designers, Contium. Od 5 lat w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland na
stanowiskach senior strategy planner, head of strategy, a obecnie head of business intelligence. Pracował dla klientów takich, jak: Tesco, Bayer, Leroy Merlin, General Motors czy Pernod Ricard.