Kraj

Oknoplast z odświeżeniem logotypu i nową stroną internetową

Producent okien prezentuje nową identyfikację wizualną marki.

Oknoplast z odświeżeniem logotypu i nową stroną internetową
Oknoplast, jeden z czołowych polskich producentów okien, zmienia identyfikację wizualną i zapewnia o dalszych inwestycjach w rozwój. Firma ogłosiła również nowe hasło przewodnie: “Spójrz w przyszłosć”, które ma być zapowiedzią nowości i konsekwentnej strategii rozwoju. Wcześniejsze hasło brzmiało “Wybierz eksperta”.
Firma zapewnia również, że stawia na najnowsze technologie komunikacyjne, odwołuje się do wyobraźni klientów i ich marzeń o przyszłości.
Nowy serwis internetowy został zaprojektowany przy wykorzystaniu technologii responsive design oraz języka HTML5.

Wśród nowych działów znalazła się np. “Dawka wiedzy”, zawierająca materiały edukacyjne czy “Quiz”. Wszystkie newsy z portali społecznościowych zostały podzielone na trzy kategorie: #Nowości, #Nagrody i #CSR, dzięki czemu łatwiej odszukać nowe informacje.
Nowa witryna Oknoplast ma również pełnić funkcję showroomu, w którym można poznać właściwości i przeznaczenie dostępnych w ofercie modeli okien, a także dobrać do nich rodzaj szprosów czy w interaktywny sposób przymierzyć różne kolory oklein.
Za realizację projektu odpowiada agencja Ox Media.