Kraj

VML realizuje kampanię promującą mForex

Kampania prowadzona jest głównie w internecie. Zaplanowano też emisje spotów w TV.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXGzqU3PIKYU%22%7D
“Rozumi€$z t€n jęz¥k?” to hasło kampanii towarzyszącej konkursowi mForex, platformy transakcyjnej należącej do domu maklerskiego mBanku. Do 23 października br. każdy z uczestników może spróbować swoich sił i grając wirtualnymi pieniędzmi na prawdziwych danych rynkowych, sprawdzić swoje umiejętności. Pula nagród to 150 tys. zł.

Celem prowadzonej kampanii jest dotarcie z informacją o konkursie do osób, które poruszają się po rynku wymiany walut. Działania prowadzone są na specjalnie stworzonym landing page’u. Dodatkowo wykorzystane są emisje spotów w telewizjach Polsat i TVN, pre-rolle w serwisie YouTube, mailingi i kampania display.

 
Za koncepcję kampanii odpowiada VML Poland, planowanie i zakup mediów – Mindshare Polska.