Agencja Grey stworzyła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie produktu marki Downy na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki.
Marka Downy, należąca do portfolio firmy Procter & Gamble, kontynuuje działania związane z wprowadzeniem płynu do płukania tkanin na kolejne rynki. Premiera produktu dotyczy rynków Bliskiego Wschodu, Afryki Północnej i Afrykę Wschodniej.
Grey przygotował kampanie na poszczególne rynki z uwzględnieniem wymagań kulturowych i językowych. Łącznie powstało ponad 26 wersji (m.in. w j. francuskim, suahili oraz w pięciu różnych dialektach j. arabskiego). Do obowiązków agencji należało także opracowanie wielu dodatkowych materiałów wizerunkowych, w tym OOH i POS. Dodatkowo agencja była odpowiedzialna za kampanię digitalową.
Produkcją zajął się dom Frieze Films South Africa, postprodukcją Platige Image, a reżyserią Tony Baggott. Za muzykę odpowiada Hylton, SoundAdvice SARL. Studio dźwiękowe: Efektura.