Kraj

Grey z kampanią na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki dla Downy od Procter & Gamble [wideo]

To jedno z największych przedsięwzięć promocyjnych Procter & Gamble w tym regionie na przestrzeni ostatnich lat.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCCrGa-g1S-Y%22%7D
Agencja Grey stworzyła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie produktu marki Downy na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki.

Marka Downy, należąca do portfolio firmy Procter & Gamble, kontynuuje działania związane z wprowadzeniem płynu do płukania tkanin na kolejne rynki. Premiera produktu dotyczy rynków Bliskiego Wschodu, Afryki Północnej i Afrykę Wschodniej.

Grey przygotował kampanie na poszczególne rynki z uwzględnieniem wymagań kulturowych i językowych. Łącznie powstało ponad 26 wersji (m.in. w j. francuskim, suahili oraz w pięciu różnych dialektach j. arabskiego). Do obowiązków agencji należało także opracowanie wielu dodatkowych materiałów wizerunkowych, w tym OOH i POS. Dodatkowo agencja była odpowiedzialna za kampanię digitalową. 

Produkcją zajął się dom Frieze Films South Africa, postprodukcją Platige Image, a reżyserią Tony Baggott. Za muzykę odpowiada Hylton, SoundAdvice SARL. Studio dźwiękowe: Efektura.